Ubytovanie v Mikulove - hotely a penzióny v Mikulove a okolí


FAQ - najčastejšie otázky

Prečo by som mal(a) uskutočňovať rezerváciu ubytovania cez systém HOTELY.cz, keď si môžem priamo zavolať do vybraného hotela alebo penziónu a ubytovanie dohodnúť?
Ubytovanie cez HOTELY.cz prináša tieto neodškriepiteľné výhody:
1.    V mnohých ubytovacích zariadeniach ponúkame zvýhodnené ceny, ktoré priamo v hoteli nedostanete. Je samozrejmé, že nikdy nie je ubytovanie cez  HOTELY.cz drahšie ako ubytovanie dohodnuté priamo s ubytovacím zariadením.
2.    Za každú zrealizovanú objednávku ubytovania získate kupón na zľavu pre ďalšie objednávky ubytovania na HOTELY.cz. Tento kupón môžete použiť vy alebo ho môžete odovzdať akejkoľvek tretej osobe.
3.    Pomôžeme Vám nájsť ideálne ubytovanie a vyriešiť všetko k Vašej spokojnosti
4.    Môžete využiť náš zákaznícky servis - „Šetríme Váš čas„

Čo bude nasledovať po odoslaní objednávkového formulára ubytovania?

Naši operátori Vás budú telefonicky kontaktovať za účelom potvrdenia rezervácie a dohodnutia platobných podmienok.

Za aký čas vybavíte moju objednávku?
V prípade, že objednávku zadáte do 20:45, bude vybavená ten istý deň a urgentné objednávky sú vybavované spravidla ihneď.

Je po odoslaní vyplneného objednávkového formulára objednávka záväzná?
Nie. Pred zaplatením môžete objednávku kedykoľvek zrušiť.

Kde a ako budem platiť za ubytovanie?

Za ubytovanie budete platiť prevádzkovateľovi rezervačného systému HOTELY.cz ešte pred nástupom na ubytovanie. Po zadaní a potvrdení objednávky obdržíte výzvu na platbu. Platbu je možné uskutočniť platobnou kartou, bankovým prevodom nebo internetovým bankovníctvom.

Z dôvodu skorého termínu nástupu na ubytovanie už nemôžem stihnúť uskutočniť platbu vopred.

Môžete však uskutočniť platbu vopred aj tesne pred nástupom. Stačí e-mailom zaslať dôveryhodné potvrdenie o platbe (napr. snímku obrazovky internetového bankovníctva, kópiu potvrdeného príkazu). Pri platbe z účtu ČSOB alebo Raiffeisenbank Vašu platbu zaregistrujeme ihneď a potvrdenie nie je nutné rovnako ako pri platbe kartou.
Po zaplatení obdržíte e-mailom potvrdenie o platbe a poukaz na ubytovanie (voucher), ktoré si vytlačíte. Pri nástupe na ubytovanie tento poukaz (voucher) predložte na recepcii.

Je možné zaplatiť až v hoteli?
Áno, je možný aj tento variant, ale prichádzate o výhody plynúce z platby vopred (zľavový kupón a v niektorých prípadoch i o zvýhodnenú cenu).

V prípade, že si budem chcieť doobjednať ďalšie služby, napr. obed, večeru, parkovanie, masáž apod., budem tieto služby hradiť tiež Vám?
Spravidla Vám tieto služby zabezpečíme a hradiť ich budete priamo v ubytovacom zariadení.

Ak zaplatím vopred za ubytovanie a potom zistím, že potrebujem objednávku zrušiť, vrátite mi zaplatené peniaze?

Ak nám oznámite zrušenie objednávky minimálne 7 dní pred nástupom, vo väčšine prípadov obdržíte platbu späť zníženú o 10% stornopoplatku. V ostatných prípadoch sa stornopoplatky riadia podľa obchodných podmienok.